lördag, november 10, 2012

Klart att hästarna ska ha det bra

När lilla N precis skulle födas och jag bara väntade på att åka in till BB påbörjade jag den här sjalen och den har varit något av en favorit trots sin enkelhet. Lilla N har liksom jag uppskattat den gosiga merinon och gärna lånat den. Nu senast på fm när hon hade ont i halsen.
Nu finns den inte mer.




"Jag ska ju göra sängar till hästarna!" sa lilla N förtvivlat när jag tog ifrån henne både sjal och sax.
Nu har vi varit arga och ledsna klart och pratat färdigt om saken. Saxen är återlämnad och pappas halsduk utlånad. Mina spetsjalar har dock som av en händelse flyttat till en något högre nivå.
- Posted from my iPhone

4 kommentarer:

Ullfull sa...

Det går fort i den åldern;)) men hästarna fick det fint!!
Vad använder du för app för att blogga från iPhone?/Kram Anita

Fröken Fräken sa...

Jag använder BlogPress på Iphonen. Funkar riktigt bra för lite snabbloggning.

Silvertrollet sa...

Åh... Du är modig du - återlämning av saxen. Även om jag egentligen tror att det är helt rätt metod så undrar jag om jag hade vågat göra detsamma i motsvarande sits. Många kramar! Hälsningar tonårsmamman :-)

Inger sa...

Oj,oj, så det kan gå.Endast det bästa är gott nog för dem man ska ta hand om. Det har hon lärt sig.