lördag, december 23, 2006

Julklappsstöld

Sambon har (ganska länge) önskat sig ett par halvvantar att använda när det är kallt på jobbet. Eftersom jag hela tiden "bara skulle göra klart något annat först" så önskade han dem till sist i julklapp. Perfekt. Jag behövde en deadline. Sent en kväll i veckan var de klara, och jag lade ifrån mig dem och tänkte "Jag slår in dem i morgon"
Morgonen efter var vantarna försvunna. Det visade sig att sambon hittat ett par färdiga halvvantar och glatt tagit med sig dem till jobbet...
Nu har han iaf snällt tagit hem dem för fotografering, och han får ju leva med att det blir en klapp mindre under granen.

4 kommentarer:

A sa...

Jag är lite besviken på färg och form. Var är blommorna? Var är GEEK-stämpeln? De där finns det ju bara en liten risk att han blir mobbad för...

Fröken Fräken sa...

:-)Det räcker väl att han kör bil i mina blommiga dito?

Anonym sa...

Det är KALLT på jobbet! Jag hade nytta av dem direkt.

Och folk vågar inte säga nåt heller. Knappt en kommentar så långt...

Anonym sa...

;-)

Jättefina ju!

God jul på er!