fredag, december 29, 2006

Vimsigt

I går stickade jag lite på min färgglada vante.
Sedan repade jag upp en hel del på min färgglada vante. Sedan tittade jag noga på min färgglada vante. Sedan lade jag undan min färgglada vante och åkte och gympade istället.

Mitt på bilden syns skarven mellan de olika varven. Där SKA det vara ett hopp/trappsteg liksom. Men, jag fattar inte hur jag lyckats få till ett hopp på två varv så som det är allra överst.
Måste repa upp lite till och se om jag hittar tillbaka till ett varv som är ok.

5 kommentarer:

Kattmamman sa...

Det där är så jobbigt! Mina färgglada vantar ligger djupt nere i byrålådan....

Stickorren sa...

Är både den gröna o ceris tråden vid varvets början?

Fröken Fräken sa...

Nä, båda trådarna är mitt på varvet. Men nu har jag löst det hela. Jag har vid något tidigare upprepningstillfälle tydligen inte repat upp både den gröna och den cerie då jag skulle gjort det. Eller något liknande.

Nu är jag iaf på gång igen!!

Inger sa...

skam den som ger sig.

Stickorren sa...

BRAVO!