torsdag, februari 15, 2007

Kan man få för många kakor?

Aj. Idag har jag ont lite varstans, men det verkar ändå inte vara någon influensa på gång, och det får man ju se som positivt!
Jag har inte riktigt ro att sticka. Men jag har tydligen både ro och lust att baka kakor. Idag blev det lite sega chokladkakor med mintsmak.

Nä, det här håller inte. Jag kan ju inte bara baka en massa kakor hela tiden (även om jag tvingar andra att äta dem). Jag måste starta ett nytt caféstickningsprojekt, dvs något lättstickat.

Men vad? Om ingen hjälper mig hitta på något så lär det ju bli ett par sockor igen...

3 kommentarer:

A sa...

Jag tycker fortfarande att du ska göra den boleroaktiga halsduken eller kragen som jag hittade, och som jag själv gärna skulle göra om jag hade ro att göra annat än babykläder. Den här: http://www.fordo.net/stickat/stickat.jpg

Perfekt för Denise ju...

Anonym sa...

Vantar!!
Stickorren

Anonym sa...

Surfade in för att läsa om inspirerade stickprojekt men blev lite distraherad... Kakorna ser jättemumsiga ut! Finns det nån chans att få receptet?