söndag, februari 18, 2007

Heute ist mein Tag!

Två melodifestivalsskolkande vänner delade sin lördagkväll med mig igår, och det är jag oändligt tacksam för. Stickning, gott fika och gott prat i mysbyxklädsel fick ner min puls till en mer hälsosam nivå. Har sovit gott i natt!!

Idag packar jag den här , en stickning, och ett par bananer i ryggsäcken och tar mig en liten tur till huvudstaden. Har på morgonen övervägt att skaffa lösskägg att ha på mig, men inser att det dels skulle försvåra igenkänningen en aning, och att det nog inte skulle vara särskilt attraktivt.
Men jag är ganska irriterad och undrande: Måste det här med att känna sig som en tonåring innebära att man får tonårsHY också!?! Suck.

Nåja. Jag kanske har ett lämpligt stickat plagg att drapera lite snyggt runt hela skallen. ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till idag Fröken! Lite tonårsfinnar spelar nog ingen roll, det är din utstrålning som syns.

Kattmamman sa...

Ja lycka till nu och ha en riktigt bra fortsättning på kärleken. Era tonårskänslor kommer att överglänsa dina små kvisslor, tro mig.

Kram, kram!

Désirée sa...

Lycka till!!!