söndag, februari 04, 2007

Livet på en pinne

Gårdagen var lite av en pärs och idag vaknade jag ledbruten på ungefär 15 cm:s lägre nivå än vanligt. För den som undrar vad som pågår kan jag berätta att jag just nu är in between sambos. (För den som undrar ännu mer: hör av dig till mig privat!)

Idag måste jag ta tag i mina kursböcker, men jag hoppas att jag ska hinna prova den här också:
Jag har fått låna en nystmaskin av min snälla moster som hittat den någonstans i sina gömmor! Och pappsen har konstruerat en ny styrpinne eftersom den saknades. Är det inte underbart!? Tack snälla ni! Jag tror att "Knitmaster" och jag ska kunna snurra på rätt bra ihop!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å, vilken bra moster (och pappa) som vet vad en Fröken behöver!

Anonym sa...

"Vad var det du höll på och vispade så länge igårkväll?" undrade mina barn första kvällen jag "körde" min nystmaksin :-)

Sköt om Dig och välkommen hit om du behöver en paus idag!

Anonym sa...

Kära Fröken, nu äntligen är jag på G med den lånade Denisestickan!

Den är alldeles ljuvlig att jobba med, men det vet du ju redan. Jag ska köpa mej ett eget kit, sen. Rosa!

Mia sa...

Sköt om dig. Samboskifte är svårt in i märgen, oavsett hur det ser ut.
Tänker på dig. KRAM
Sång?