torsdag, maj 31, 2007

Finns Fröken fortfarande?

Vad jag uppdaterar dåligt! Förlåt mig snälla ni, och försök hålla ut till sommarlovet. Då tänker jag nämligen ha stick- och myslov! Förhoppningsvis blir det lite mer att blogga om då också.

Den blå halsduken i lingarn blev faktiskt klar i måndags. Jag fick släppa fler maskor än jag tänkt för att den skulle bli tillräckligt lång. Istället blev den då vääääldigt gles. Så där gles så att jag redan har fastnat i dragkedjor och dörrhandag. Ska nog frogga den, men ska fota innan så ni får se hur det kan bli när man experimenterar.

Ps. M - Självklart har jag funderat på om jag kan göra någon slags väska av halsduken. En nätkasse funkar kanske. ;-) Ds.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Det är ju så man undrat =) Men jobb och skola tar mycket tid. Hoppas vi ses nästa vecka. KRAM!

Anonym sa...

[B]NZBsRus.com[/B]
Dismiss Idle Downloads With NZB Downloads You Can Quickly Search High Quality Movies, Games, MP3s, Applications & Download Them at Accelerated Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB Search[/B][/URL]