tisdag, maj 22, 2007

Note for future reference

Jag har för ganska länge sedan sneglat på Odessa-mössan, och nu när jag sett på Stick å brinn att jag redan har ett perfekt garn för ändamålet så måste den ju in på min att göra-önskelista.

Listan innehåller för övrigt bla följande:

Diamondsjal (japp, NÅN gång)
Muddar i näverstickning
Barnsockor till lämpligt barn
Tumvantar i grovt garn

Oj. Sådär kort kan ju inte min lista vara. Det är inte med verkligheten överensstämmande. Jag får återkomma efterhand som mitt minne gör detsamma.

3 kommentarer:

Inger sa...

Den mössan var mycket fin.Inte säker på att den skulle passa på mig,men man skulle ju kunna göra den till någon annan.

Anonym sa...

Alpacka tror jag. Med fina pärlor... :-)

Anonym sa...

Äh. Fick lite egen tid med datorn och så har det inte uppats så mycket. Och jag har inga lösenord med mej då jag inte räknat med dator öht...

Idag köpte jag iaf två tjusiga kjolar! Undar så hur man hittar garnaffärerna... ;-)