fredag, september 12, 2008

Fredagsfunderingar

Snart, snart ska jag åka iväg till jobbet. I dag är det fredag vilket innebär något färre barn i barngruppen (läs: förhoppningsvis hanterbart många). Jag ska se till att skaffa mig en bra dag!

Efter jobbet ska jag antingen sova en stund eller söka inspiration till ett par nya muddar. (Jag längtar efter att få prova lite USA-garn!) Sedan ska jag fixa fredagsmiddag till mig och killarna, och sen hoppas jag att jag har landat nog för att skaffa mig en bra helg också. Ingen annan gör det åt mig, och den ramlar inte heller ner i huvudet på mig, det märkte jag ju förra veckan.

Se nu till att du också får en bra helg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! Hoppas att du får en jättebra helg!

Kristina sa...

Tack detsamma! Jag ska oxå försöka att skaffa mig en bra helg.

Anonym sa...

JAg ska göra mitt allra bästa för att få en bra helg. Sova och promenera ligger högt på listan :)

Hoppas att du haft det bra på jobbet och att du får en härlig helg!

Anonym sa...

Underbart att du vill göra det bästa av dagen. Så skulle man nog tänka lite oftare, så blir nog dagen lite bättre. Ha en riktigt bra dag och helg!

Inger sa...

Har också haft en dag med lite färre barn i gruppen,men efter veckans aktiviteter var jag så slut när jag kom hem så jag sov en stund.