lördag, augusti 08, 2009

Sommar igen!

Vilken högsommarvärme vi har fått! Idag hade jag hoppats kunna ta mig ner på stan eftersom en god vän har tagit över en garnbutik och har nyöppning idag, men har beslutat mig för att låta bli.

Igår var vi nämligen ute för att akutköpa lite kläder (mindre kläder till N som minsann inte är någon strl 56:a, och större amningsbh till fröken som minsann inte är någon...hmm... ;-)) och det var inte kul i värmen på stan. Ska vi ge oss ut i dag får det blir till något svalare och lugnare ställe, fast ut vill man ju när solen skiner!

Jag tröstar mig med att jag har ganska många månader på mig att besöka nämnda garnbutik framöver.

Undrar ni om jag stickar något nu? Näpp, inte ett dugg. Gör det något? Näpp, inte ett dugg!Jag kommer hinna det också. Nu är det blöjbyten och bebisnos och tvätt och amning som gäller, och det är helt ok!
När man har ätit kan man bli rätt trött, fast vem har sagt att man inte ska försöka upprätthålla sin coola attityd för det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ett fantastiskt liv! Njut. Kine.

Anna sa...

Jag känner igen allt du skriver. Man får omprioritera när man får en liten tös som bestämmer. Det blir mindre stickat ett tag, men det gör ingenting! :-)

Hon är så söt, så söt er lilla fröken! Ha det gott i värmen!

Katarina sa...

Lilla fröken är ju helt underbar!

Anonym sa...

Vilken cool tjej!
Ewa