onsdag, november 03, 2010

Jag skäms lite...

... och jag är ganska ledsen för att min blogg dör jobb-, småbarns-, och Facebookdöden (det är så mycket snabbare att skriva en uppdatering där), men det får vara så just nu. Jag stickar lite iaf även om det inte är några mängder, och jag klurar så smått på sömnadsprojekt, men jag hinner sällan fota i dagsljus och utan foton känns det nästan meningslöst att blogga.

Lilla N har iaf gått (ja, för nu går hon sedan några veckor) och blivit en stor tjej som snart ska börja på förskolan. Jag har förberett genom att märka kläder som bara den och genom att sticka ett par tjocksockar till vinterstövlarna som är ganska rymliga.

Lilla N gillar att krama garnnystan och tar varje tillfälle i akt att norpa åt sig ett. Såklart måste pappa också få gosa med sockgarnet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att lilla N redan lärt sig attt uppskatta garner. Fina sockor har hon också fått!
Ewa

Mia sa...

Jag har förstått att "partyt" är någon annanstans, det verkar som om bloggar blir alltmindre uppdaterade överlag. Jag är inte på Facebook själv, och vill helst inte dit heller.

Men skönt att höra att allt är bra. Tänker på er. Fint med lilla garnvännen och att hon lär sin far uppskatta det också :)

Milla sa...

Åh, vad jag önskar att jag kunde sticka som du!!!
Jag har ett Award till dig inne hos mig!!

Mvh Milla