onsdag, mars 07, 2007

Blockning pågår

Det finns de som påstår att mitt bloggande minskat på sistonde. De har förstås rätt. Mest beror det på att jag har mindre tid för stickningen, och då har jag ju mindre att blogga om.
Men även om uppdateringarna sker lite ojämt så tänker jag minsann inte sluta blogga. Så det så.

Idag var det stickcafé igen och jag hann lagom avsluta den här halsduken, som nu blockas här på golvet. Synd att det inte bara är stickningar som kan blockas. Jag har märkt att min hjärna också blockas ibland när jag verkligen vill och borde plugga... Störande!

6 kommentarer:

Stickorren sa...

Vad fin den blev!

Inger sa...

SNYGG!Jag skulle vilja veta hur du gjort.

Désirée sa...

ojojoj, grattis!!!
Den är fantastisk!

Anonym sa...

Håller med Inger - jag vill veta hur du gjort. Har letat genom bloggen efter länk till mönstret, men hittar inget :-( Använde du Alpacka? Hur mycket gick det åt?

Urläcker!!!

Ullin sa...

en liten workshop kanske? Den är jättefin!

Anonym sa...

Snygg! Och jag har boken! ;-)))