onsdag, september 16, 2009

So you think you can knit

Hittade just en kul utmaning, "So you think you can knit." Jag får lust att vara med, men jag passar minsann inte riktigt in under någon av dansstilarna. Inte stickar jag en massa flätor, inte stickar jag alltid exakt efter mönster, inte stickar jag bara sockor på längden och tvären, inte freestylar jag så väldigt mycket, inte gillar jag flerfärgsstickning något vidare, inte är jag en återuppstånden 80-talsstickerska... Det som stämmer bäst är väl "Dansgolvet på krogen", fast får man kalla sig nybörjare när man hållit på några år?

2 kommentarer:

Ida sa...

Gör som jag! välj det du gör mest av, känner dig mest hemma i...

Kristina sa...

Håller med dig. Jag var sugen att hänga på men jag passar inte in på någon figur. Får se om jag får till något att sticka. Jag har lite annat att göra just nu.