tisdag, oktober 27, 2009

Bloggtorka

Oj, rätt vad det är så går det några dagar mellan mina inlägg. Det beror delvis på att det inte händer inte så mycket på stickfronten och delvis på att jag haft en del annat för mig.

Å nej, tro nu inte att det är några stora projekt på gång, det är mest de där vardagliga sakerna som tar sin tid. Sådant där som att äta, mata (inte så lätt som man kan tro), tvätta, leka, städa och byta blöjor. Sambon har varit bortrest i veckorna flera veckor i rad nu och jag försöker ta mig ut lite varje dag så nu har jag varit på mitt första mammafika på stan, min första barnvagnsmaffiapromenad och mitt första babycafé på öppna förskolan. Ja, lilla N också förstås. Hon går dit jag går för det allra mesta.

I går drog vi dock hemhem igen. Ett par dagar med sällskap (för mig) och fantastisk underhållning (för lilla N, mormor är nämligen JÄTTEKUL) är inte fel alls.

Och jag har tagit fram min Flower Basket igen.... :-)

Inga kommentarer: