måndag, april 10, 2006

Och svaret är...

att det tog 1 h 30 min att tillverka det lilla röret. Skulle vilja testa igen och se om jag kan slå den tiden men idag blir det nog inte av. Armarna är inte i form för dylika aktiviteter efter att jag slipade tapetskarvar i går. Frågan är om armarna ens är i form för att repa upp ett antal hundra maskor på det bruna projektet. Fick syn på något mycket irriterande ett antal varv ner igår - ett omslag som hamnat snett. Jag måste lära mig att leta efter fel oftare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm...

1) Kommer du att störa dig på felet nbär sjalen är klar? Kommer felet att synas överhuvudtaget?

2) Om ja, kan du inte rätta tilll det utan att repa upp hela sjalen? Går det att bara "dra ner" den maskan?

3) Jag länkar till dig, och hoppas att det är ok

Kram, Fosco

Fröken Fräken sa...

1. Oh ja. Massor!
2. Nej, det kan jag inte och jo, det går säkert (om man kan);.)
3. Självklart!

Nu har jag iaf repat upp en bit, och börjat om någonstans där jag var innan fredagens träff. Men tack snälla, för att du försöker hjälpa!

Anonym sa...

Jamen, ett sånt "plocka ner" hade vi ju kunnat hjälpa till med!

Jag har länkat utan att fråga. Sån e jag! ;-)))