lördag, december 15, 2007

Decemberdöden

Här har det varit lite glest med inlägg de senaste dagarna. Det beror till stor del på att jag prioriterat kalendersidan. Där måste jag ju liksom se till att det kommer en ny lucka varje dag.

Det beror också på att jag haft mycket annat att tänka på och att göra, och på att jag är inne i en lite tyngre period när det gäller måendet. Den där kroppen jag bor i är inte alltid så glad som jag skulle önska.

Ja, och så har det inte blivit så vansinnigt mycket stickat precis. Men nu är det snart jullov. En vecka kvar och sedan bara MÅSTE jag få stickmeditera lite mera. Jag längtar efter att få göra klart mammas sjal, så att hon slipper frysa. Och jag längtar efter att börja med något nytt i det gröna babysilket.

Och eftersom det är väldigt tidig morgon nu så längtar jag efter att somna om. Tillbaka till sängen!

9 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Du ska ha en stor kram och ett varmt tack för jobbet du gör med den alternativa kalendern, den har blivit en daglig glädje:)

TACK!

Och njut nu av kolan och vila och alla goda råd du delat med dig av!

Anonym sa...

Hoppas du fick sova gott resten av natten!Håller tummarna för att du snart ska må bättre.Skickar energi till dig!

Malin sa...

Vännen, jag hoppas verkligen att du kunde somna om och sov en bra stund till!
Önskar dig en bra dag på alla sätt och vis. Många GRATTIS-kramar!!

Désirée sa...

Ja, må hon leva, ja må hon levaaaaaa!!!!

Stickorren sa...

Håller fullkomligt med föregående talar och lägger till en hoppasattdumårbrakram!

Kristina sa...

Happy birthday. Stora kramar från oss. SKickar över lite stärkande energi.

Inger sa...

Stort grattis!och det där måendet,jag vet hur det känns.

Anonym sa...

Nu är jag hemma igen och kan blogg-hurra! HURRA!!!!!!!

Men fy vad kallt och ruggigt det var på andra sidan. Jag klarar mej utan tills det är garanterat vår där.

Sovdax! Kram!!

Anonym sa...

Hoppas du snart får må lite bättre, och att du haft en fin dag idag! Sena grattiskramar från kusin A med familj!