lördag, december 01, 2007

Första december

Oj, så många som vait inne och tittat på min adventskalender! Så roligt!! Hoppas några av de som tittar också vågar hänga med och sticka lite med mig. Och vågar ta saker lite med en klackspark! ;-)

Idag firar Garnhärvan sitt 1-årsjubileum med en massa kul aktiviteter. Jag var där och klappade på de mest underbara garner, fiskade i fiskdammen, köpte lotter i garnlotteriet (Fantastiskt lotteri - 30kr för ett numrerat garnnystan som samtidigt utgjorde lott!), stickade och fikade. Jättemysigt!

Bla gosade jag med de här härliga garnerna. Nu finns Sublime i "min" färg hemma. Gissa om jag klämde länge på de petrolfärgade urmjuka bollarna!

Det finns så mycket härliga garner att man blir helt sjuk...fast, på ett bra sätt!

När jag kom hem blev jag bjuden på skinkmacka (Scans julskinka var klart godare!!) och sedan bakade vi pepparkakor.

Eh. Jo. Jag fick förstås med lite garn hem från Garnhärvan, men jag har inte fotat det ännu, så jag låtsas inte om det...inte än..

4 kommentarer:

Trollmamman sa...

Underbart är bara förnamnet!
Ett fantastiskt mysigt kalas!

Anonym sa...

Ett toppenkalas på alla vis!

Och efter att ha haft garn upp till hakan hela dan, köpte jag en härva rött till Frökens kalender och 3 nystan av det gråa färöiska...

Inger sa...

Är det älgar jag ser bland pepparkakorna?Samma här att det var en del som följde med hem och det väntar på fotografering.

Strumpstickan sa...

Kul med älgarna i pepparkakedegen!