fredag, december 21, 2007

Puh..

Nu tror jag det vikigaste är klart ang. nya jobbet. Ingen mer telefonterror till personalkvinnan.

Julklapparna är inslagna.

Kalenderstickningen är nääästan klar.

Julkorten är skrivna och ska postas i sista minuten idag.

Julgransfoten stod inte att finna i förrådet. Bästa sambon fixar både en sådan och ett träd ikväll.

Och nu ska jag bara ta mig en skinkmacka innan jag åker för att spontansticka in julefriden med ett par vänner.

Banne mig. Det blir jul i år!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du har kommit långt med julförberedelserna. Jag ligger tyvärr lite efter, men det ordnar sig nog. Ska också iväg och julsticka med ett par vänner. Det är så himla rogivande.

Eva i Halmstad sa...

Visst blir de jul i år igen.
Eva.

Inger sa...

Skönt att höra att det inte bara är jag som postar julkort i sista stund.Kanske ska tillägga att det kan bli några skrivna som nyårshälsning också.

Anonym sa...

Hej.Detta var en kul grej ska göra den till Tass i julklapp
Eva i Halmstads mamma