fredag, mars 14, 2008

Stickstämma

Inbjudan till årets stickstämma har kommit. Nu får man skynda sig att anmäla sig om man vill vara med. Förra årets stämma var väldigt trevlig, om än lite väl intensiv för en ställtids-människa som jag. Tyvärr får jag stå över stämman i år eftersom anmälan är bindande och jag inte har en aning om hur min sommarledighet (resp. min sommarekonomi) ser ut.

Så kan det vara att vara vikarie. Men nu ska jag åka iväg till de små godingarna igen, och det känns inte alltför tungt! Härligt med fredag, dessutom!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligtmed en fröken som skriver dom små godingarna. Hoppas mina barns fröknar säger samma sak, när dom ska åka till sitt jobb. Undrar det ibland...... Men det går väl upp och ner i dom flesta jobb antar jag.

Inger sa...

Jag får nog säga samma sak om stickstämman oc så tror jag nog inte det blir rikigt det samma iår när inte boendet är samlat.

Anonym sa...

Det fanns bara en lockande sak i programmet och det är garnmarknaden. Och den hoppas jag att vi ska kunna komma åt ändå. Du får plats i min bil.