fredag, mars 03, 2006

Jag ger upp

Nä. Nu skippar jag det där Alpacaprojeket, för tillfället iaf. Det blir helt enkelt för många fel. Har suttit flera timmar med det utan att producera något användbart. Så jag lägger ner innan jag blir heltokig. Men, det retar mig något otroligt att jag inte får till det! Det BORDE inte vara svårt - bara rätstickning nästan. Det enda svåra är egentligen tjockleken på garnet, och att det delar sig för mig.

Jag som tänkte gå på stickcafé i morgon. Vad ska jag nu ta med mig?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ledsen att ha lurat på dig ett garn som var för tunnt, jag tänkte nog inte helt klart när jag rekommenderade det. Kanske kan du priva att sticka med det dubbelt? Eller så låter du det ligga och "mogna" så länge... :)

Fröken Fräken sa...

Åh, det är ingen fara! Jag borde ju ha tänkt själv istället. Jag var ju faktiskt och handlade garnet alldeles själv.
För övrigt så gör det mig inget alls att ha det liggande här. Det är så fina färger, och så mjukt att klappa på!