lördag, mars 11, 2006

Klart!


Nu är muddarna ihopsydda, och fotade. Typiskt att jag skulle få till ett fel mitt på ovansidan, på den ena mudden. Man ser det nästan tydligare på bilden (den högra) än i verkligheten också.

Jag gillade mönstret, det var roligt, och inte allt för besvärligt när jag tränat ett tag. Jag fick dock sticka 10 varv extra/mudd för att de skulle ha en chans att omsluta mina handleder. Kanske är de lite tighta ändå, men garnet hade inte räckt till två "uddar" till, så nu blev det som det blev.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilka muddar! Jag är jätteimponerad av hur snabbt du lär dig! Att du fick sticka några varv längre beror nog på garnet och stickorna snarare än dina handleder.

Anonym sa...

Dom var jättefina!Är väldigt imponerad ska du veta. På en skala 1-10 slänger jag vågat till dig en 8:a!

Kattmamman sa...

Såå fina, som sagt - du kan verkligen sticka även om du har svårt att tro det själv!

KRAM
C - Kattmamman