torsdag, juni 14, 2007

Skolavslutning

Idag var det skolavslutning på min skola. Det innebar också avslutning på min tid där, i höst är det ny skola som gäller för fröken. Jag har alltså blivit avtackad och fått vackra blommor som lyser upp i köket.
Vet ni. Rektors lilla tal till sin personal innehöll ordet "knitalong". Och flera kollegor talade om att nu när det är lov så ska de iväg och köpa garn. Och slöjdfröken lovade att försöka ta raster i höst och ta över mitt stickhörn i lärarummet.

Jag är nog lika stolt över det som över något annat jag åstadkommit på jobbet. ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! en rektor som kan "knitalong" *impad*

Mysigt sticklov på dej hörrö!

Inger sa...

Fina blommor och vackra ord.Dig kommer de inte att glömma i första taget.

Anonym sa...

Härligt med sticklov!!