tisdag, november 27, 2007

ADVENTSKALENDER

Jag har bestämt mig. Det blir en adventskalender.

En adventskalender utan höga krav (det gäller både dig som deltar, och mig som gör den ;-)).

Här ska alla kunna vara med, så det krävs inget avancerat material. Någon form av garn och något slags stickor räknar jag dock med att man har, eller kan skaffa.

Något slags resultat ska det bli. (Jag tycker själv det är frusterande att lägga ner jobb på provlappar.) Men VAD det blir är inte det viktiga, utan att man har trevligt på vägen!

Så vill du ha ett urtjusigt resultat, med avancerade mönster eller något vackert att stoltsera med på nyårsfesten så kanske du ska välja en annan kalender än min.

Nu har jag väl ändå varnat er nog. Nu får ni skylla er själva om ni hänger på. Men, det vore förstås kul om ni vågar! Jag lovar att inte ta knäcken på er!! Den får ni koka själva!


Välkommen till
- den alternativa adventskalendern

Inga kommentarer: