tisdag, november 13, 2007

Presentkedja

Så här när snön faller utanför mitt fönster och lämnar ett vitt lager på marken börjar julkänslorna göra sig påminda här.

Vad passar då bättre än att hoppa på detta denna kedja?

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Jag gillar idén att man faktiskt ger mer än man får. Om ni förstår hur jag menar.

De tre första som lämnar en kommentar på det här inlägget (och därmed själva lovar att gå med i kedjan) får alltså en handgjord present av mig!

Själv har jag kommenterat hos Fosco. Och det är jag löjligt glad för.

6 kommentarer:

Malin sa...

Vilken rolig idé. Är det nu jag ska banna mig själv för att jag inte har en blogg? ;)

Marianne sa...

Jättekul ide, funderar på att ta efter den själv.

Lena sa...

Men så kul! Det fanns en plats över ,eller!
Hur går det min din dragspelsmössa? Jag stickar också på en, men tycker det är så trist med de varven som ska stickas aviga, gillar rätstickning bäst! Hälsningar Lena

Fröken Fräken sa...

Ja, Lena, klart det finns plats!

Jag räknar med att det finns plats kvar tills tre stycken både har kommenterat här, och dessutom fortsatt kedjan genom att publicera samma sak på sin egen blogg!

Så..fler kommentarer, tack! ;-)

Anonym sa...

Å, jag fick plats! *tokglad*

Malin - starta en blogg och du vet vart du kan anmäla dej!

Anonym sa...

åkej jag fattar vitsen ! :)Jag sprider gärna vidare presentkedjan på min blogg!
Glad idé !