lördag, juli 02, 2011

Semester!!

Nu har jag gått på semester och inlett den med att ta med lilla N på en tur hemhem igen. Lilla N älskar att springa runt i trädgården, mumsa sockerärtor, gräva i sandlådan, plocka sniglar, cykla trehjuling och följa sin mormor och morfar i hasorna.

Passade på att ta ett par livebilder på sommartunikorna jag sydde senast jag var här.
(Bilderna är klickbara)
Jag tycker kanske inte raglanknäppningen blev HELT perfekt, eftersom tyget gärna bubblar sig lite där, men det duger, och jag vet faktiskt inte hur jag skulle kunna förbättra den heller. Tröjorna är hur som helst riktigt sommarsöta.

Ps. Någon som vet hur jag kan få Blogger att visa bilderna i bättre kvalitet? Så här tråkiga (gryniga) blev de aldrig förut. Jag tycker det känns nästintill meningslöst att lägga upp bilder när de är så är dåliga, även om de ser bättre ut när man klickar på dem. Ds

Inga kommentarer: