lördag, januari 17, 2009

Lördag igen

Här händer det inte så vansinnigt mycket. På mitt skrivbord här bredvid datorn ser det ut så här: Jag klippte till lite tyg förra helgen, men sedan har det inte blivit något sytt. Några varv på min Diamond har jag iofs tagit i veckan, men inte är det många. Jag har bara inte riktigt lust.

Det jag däremot haft lust med är att köpa tulpaner, så DET gjorde jag igår. Jag tycker det är så härligt med de frasiga, nästan gnisslande stjälkarna och de glada färgerna!


Dagen idag har innehållit soppkok och våffelbak och skattjakt och bus tillsammans med min bror och svägerska och deras två barn. Och jodå, mössan satt på brorsonens huvud när de kom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här har du en till som älskar tulpaner. När jag får köpa mig en bukett med tulpaner, blir jag rent av lycklig.