lördag, juni 10, 2006

WWKIPD

På eftermiddagen i dag har jag firat World Wide Knit In Public Day med en massa stickvänner här i staden. Vi satt i en park och stickade, pratade (med varandra, och med nya bekanta), fikade, blev intervjuade och fotade av ett par mindre lokaltidningar. Glömde kameran hemma så det blir inga bilder här. Jag kan dock tänka mig att vi både såg ut att ha roligt, och såg rätt roliga ut. ;-)

När jag kom hem, mycket nöjd med min dag blev det detta till middag:

Rökt makrillfilé med kokt potatis, broccoli, mumsig sallad och en kall örtsås. Ja, ni ser rätt - sambon har inte kommit hem ännu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alla glömmer vi något, tack för koppen!

Jag undrar om min garnvinda kommer i tidningen nu? ;-)

Anonym sa...

Hey!

Jag äter minsann både potatis och filé med stort nöje!

Det är det där med makrill bara...

Désirée sa...

Vilken ordentlig tallriksmodell!!!

Kattmamman sa...

Hahaha, äter du alltid sådär fint uppdukat, eller är det bara som det ser ut?