lördag, februari 10, 2007

De var ju så fina...

Ja, jag vet att jag inte hade tänkt göra det. Idag så gjorde jag det ändå. Jag köpte garn. Men bara tre små nystan, och billiga sådana.
50g/nystan, dvs ca 55 m/nystan. Räcker det till ett par vantar tro?

Nu har jag bara ett WIP igen, och ikväll planerar jag att sticka framför melodifestivalen, så det vore läge att börja på något nytt! Kanske helt enkelt ska gå och rota i min stash, eller krypa upp i soffhörnet redan nu med lite sticktidningar/böcker och se om jag får någon god idé!

För övrigt har jag blivit sugen på att sy lite igen. Men det hinns inte med just nu, tror jag. Kanske på sportlovet...

Förresten, tack för era goa´ kommentarer tidigare, de gör mig glad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du fröken, det är allt bra svårt att se ett fint garn,och inte köpa det. Jag vet!
/Garnfia

Anonym sa...

Hmmm, hur tjockt är garnet då?
Jag ska göra lovikka, och då går det 100 gr till varne vante.