tisdag, februari 20, 2007

Självständig nog!

Min lilla pärla till bil tog sig igenom besiktningen ännu en gång! Och Fröken själv tog sig igenom lampbyte och biltvätt. Utan problem, vill jag tillägga. ;-)
De sista dagarna har jag fått en hel del grejer fixade i bara farten, men det dyker upp nya hela tiden. I morgon blir det en tur till veterinären, men förhoppningsvis hinner jag på stickcafé också.

Idag har min halsduk iaf blivit så här lång:Den är som synes ganska krokig, men jag hoppas att det ska gå till sig i blockningen.

Jag har också bakat en variant på bikarbonatslimpan jag brukar göra.

Idag blev det inga nötter eller mandlar, och ingen lingonsylt och inget äpplemos i limpan. Däremot både brödkryddor och kardemumma, och hackad torkad frukt.

2 kommentarer:

Inger sa...

Ska nog testa den där limpan i morgon.Har turen att få ledigt hela veckan.

Anonym sa...

Det där ser gott ut! Önskar att jag kunde baka.