tisdag, mars 13, 2007

JA!!!

Jag är så BRA!!!

Ni förstår, jag har haft ångest, jag har haft skrivkramp, jag har ojat mig, jag har haft ont i magen, jag har haft ont i huvudet. Jag har beklagat mig, jag har försökt rycka upp mig, jag har ätit mycket frukt, jag har diskuterat hur flummig en uppgift får vara och jag har skakat på huvudet åt mig själv och mina konstiga nojjor. Ett tag var jag på väg att ge upp.

Men, nu har jag äntligen skrivit klart (en första version av) min första inlämningsuppgift till en av mina kurser. Det tog verkligen orimligt lång tid. Jag är verkligen usel på att få ur mig saker i skrift. Jag hoppas att det på något magiskt vis ska gå lättare framöver...

Just NU tillåter jag dock mig själv att vara ofantligt nöjd med den här prestationen!

4 kommentarer:

Inger sa...

Det tycker jag du har all rätt till att vara.Vissa saker har man en förmåga till att skjuta framför sig.Varför göra idag det som kan vänta till i morgon.Till sist är det inget i morgon kvar,det är nu.

Anonym sa...

GRATTIS Fröken! Nu har du frigjort vägen mellan huvud och hand, så nästa uppgift kommer att gå mycket lättare. Du var förmodligen bara lite ringrostig......eller?
Mia

Anonym sa...

Klart du är bra!! :)
Jag har också massor med konstiga saker för mig när jag pluggar... med varierande resultat och grad av ångest. Men det brukar reda ut sig till sist.

Kram!

Anonym sa...

Hurra! Du är jätteduktig!