tisdag, oktober 02, 2007

En tisdag

Det blev ingen körsång för min del igår. Istället satt jag som en zombie i soffan. Efter en stund började zombien sticka, så nu är mössan på gång igen.

Sov väldigt gott i natt, så gott att jag inte ville kliva upp i morse. Det gjorde jag dock ändå eftersom jag skulle få besök av möbelspekulanter. Det tog rätt lång tid att guida dem rätt via mobiltelefon. Ett tag undrade jag nästan om vi befann oss i samma stad. Till sist hittade de iaf hit och nu har några udda möbler flyttat härifrån.

På programmet idag står ny frisyr och två föräldramöten. Innan dess är det dock meningen att jag ska skriva det sista på en inlämningsuppgift. Lika bra jag tar tag i det direkt.

2 kommentarer:

Inger sa...

Men du,har du så litet huvud?eller klippte du bort så mycket.Nej,nu vet jag nystanet är förståss stort.

Anonym sa...

Oj, två föräldramöten på samma kväll! Verkar jobbigt tycker jag, men fröken har säkert läget under kontroll.Ha det gott!