tisdag, oktober 09, 2007

Studier

Jag gör som mina vänner och publicerar en skrivbordsbild. Idag är pluggdag och jag försöker bringa någon ordning i de nio olika fältstudieuppgifter jag ska genomföra under terminen. Det går väl sådär...
Som ni ser har jag/vi lite kvar att åtgärda innan arbetsrummet är perfekt. De förhatliga sladdarna ska buntas ihop, det gigantiska penn- och skräpstället ska rensas och förhoppningsvis bytas ut mot något mindre. Skrivaren ska få bo i någon hylla.

Jag behöver dock bara kika på det här för att jag ska le brett och lyckligt där jag sitter.

Bäst jag fortsätter med det jag höll på med, så kanske jag hinner sticka lite på mitt väldigt nya WIP innan kvällen också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser ut att vara på god väg att få ett arbetsrum som du kan trivas i. Grattis!