måndag, april 21, 2008

Slumrande måndag

Slutade tidigt idag, uträttade ett par ärenden och tog sedan kopp kaffe hemma. Kände att jag behövde vila en stund innan jag skulle ta tag i lite läsning, så jag letade fram en strandmadrass och lade mig platt på balkongen. Somnade och sov så himla skönt en stund, vaknade och mådde bättre. Åh, vad gott lite uteluft kan göra ibland! Men jag undrar just hur grannarna tyckte jag såg ut, där jag låg och snusade under en filt bakom grillen.. ;-)
Därefter blev det lite hackande:
Lite ätande (fetaosten var så god så jag nästan dog):

Och lite stickande (och lite klurigt mätande och så till sist avmaskande):

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad långt du kommit på din tröja. Kul! Maten ser jättegod ut. Mums!

Inger sa...

Det där låter väldigt skönt och maten ser lika god ut som vanligt.Jag hade det inte lika skönt när jag körde fast på ekvationer.

Strumpstickan sa...

MMMmmm...fetaost:)

Anonym sa...

Ja, vad ska grannarna tänka... hoppas du inte snarkade för högt bara!? ;-)

Lenis sa...

Vad skönt att slumra till ute! Jag somnade på soffan idag, kanske ska prova madrass och filt ute nästa gång. :-) Blev inspirerad av din mat också. Nu åker fetosten fram!