onsdag, april 30, 2008

Lotter och vinster

Vårens föräldramöte är avklarat, solen skiner, och sambon väntas hem inom överskådlig framtid. Livet är rätt okej!
I går kväll var det stickcafé hos Garnhärvan, med garnlotteri. Det kunde jag förstås inte motstå! Här är mina "lotter":En härva Sulka och så ett nystan av det nya ekologiska Nimbusgarnet från Zitron. Jag vann inget på mina lotter, men är glad och nöjd ändå. I vilka andra lotterier får man välja ett garnnystan för varje lott man köper?

Vann gjorde däremot vännen E, som jag fick vara ombud för. Hon är väl värd lite uppmuntran, så det ska bli roligt att få leverera priserna i kväll.

Ha en skön valborg allihop, nu ska jag sätta fart mot förskolan!

5 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Vilka mysiga blå garner:)

Trevlig valborg!

Anonym sa...

Jisses! TACK för hjälpen!

Anonym sa...

Fina garner, och ett härligt lotteri låter det som. Trevlig helg!

Britt-Marie sa...

Vilka härlig färger på garnet.

Ha en riktigt skön valborg.

Anonym sa...

Tack för ombudsmannaskap och leverans! Och de ljuvliga blommorna! Det känns BÄTTRE än en födelsedag!

Kram!