tisdag, mars 28, 2006

Vilket garn är du?

Kattmammans sida hittade jag en länk till ett kul test. Eller, det var iaf kul tills jag fick resultatet. Undrar vad det där säger om mig egentligen?! Nåja, jag hävdar BESTÄMT att jag inte är född att städa - den som tvivlar är välkommen att studera köksgolvets status eller kolla in högarna i rummet jag sitter i nu. ;-)




You are Dishcloth Cotton.You are a very hard worker, most at home when you're at home. You are thrifty and seemingly born to clean. You are considered to be a Plain Jane, but you are too practical to notice.
Take this quiz!



2 kommentarer:

A sa...

Haha, this is me, then:

You are Cashmere.
You are sophisticated and luxe. You can often be found in high-end boutiques and hobnobbing with the upper crust. You are one of the beautiful people and you don't let anyone forget it!

Anonym sa...

Ännu en som är disktrase-bomull! När jag fick resultatet kved jag till så högt att Erik kom rusande med oroliga minen för att se vad jag drabbats av för olycka. Kvidande och flämtande av smärta pekade jag på skärmen, men jag vet inte... av hans hånfulla skratt att dömma tror jag inte att han tog min smärta på allvar... ;)