fredag, mars 31, 2006

What´s going on?

Undrar ni vad jag håller på med nu? Tja, för några dagar sedan såg det ut så här:

Sedan dess har den bruna röran blivit större, mindre, större igen, mindre igen osv. Vet inte om jag vågar säga det högt egentligen, men tanken är att det ska bli en sjal. I den här takten kommer det ta tid, men jag får ju verkligen valuta för garnpengarna - garnet blir ju otroligt välanvänt och räcker läänge. :-)
Jag knåpar vidare med den rosa halsduken också. Och jag har lust att sy! Och jag vill göra halsband!! Varför kan man inte hinna allt?

2 kommentarer:

A sa...

Och jag har inte lust med nånting. Alls! Dåligt. Men imorgon ska jag titta in på Ohlssons... kanske påverkar lusten!

Anonym sa...

The information were very helpful for me, I've bookmarked this post, Please share more information about this
Thanks