lördag, april 14, 2007

Lördagsliv

Det blev inget stickcafé för mig i går. Hade ett sådant där typiskt förkylningshuvud (Ni vet, när huvudet känns som ett stort värkande bowlingklot, fast med alla hål igenproppade, typ..) så jag ville inte ens sitta på min egen balkong och sticka, eftersom det kändes för jobbigt. Då var det inte riktigt lockande att ge sig ner på stan. Men, jag blir allt lite ledsen varje gång jag missar en date med mina goa stickarvänner.

Idag har jag tagit plugg- och jobbledigt. Tror tom jag tagit tanke-ledigt! Rätt skönt må jag säga! Huvudet mår bättre, solen skiner och jag har passat på att vädra sängkläder och olja balkongbordet.

Tyvärr passade jag samtidigt på att olja in balkonggolvet genom att välta omkull burken med olja. Då får man bada golvplattor i badkaret.

Så nu får jag ju städa badkaret också. Tänk så fint här blir!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härligt fin balkong du fick nu då. Bordet ser ju jättefint ut också. Duktigt fröken!
/Solfia