söndag, april 01, 2007

Nytt WIP!

070401 21.15: APRIL APRIL!

Visst ja. Jag glömde ju berätta att jag börjat sticka på en sådan här, fast i turkost och gult, till någon jag tycker mycket om.
Har bara kommit 10 cm på ena framstycket ännnu, men återkommer med bild när man ser mönsterbårderna lite bättre! Mönstret är gratis och finns här.

Bara ett aprilskämt, alltså. ;-) Inte kan jag sticka något sådant. Och inte känner jag någon som skulle vilja ha en mönstrad kofta i gult och turkost. Tror jag iaf.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm, verkar jätteenkelt det också!

Stina sa...

Wow. Tycker att det där ser jättesvårt ut. Kram Stina

Anonym sa...

Skulle bara vilja veta hur du får ett barn att ta på sig den;-)?

Anonym sa...

Aha! Såg nu att det var till vuxna! Förlåt! Det såg ut som en barntröja, och mina barn vägrar använda mina stickade alster. I och för sig gör min man det också, förutom sockorna.

Inger sa...

Det måste vara kärlek säg??????????????Banne mig.

Désirée sa...

eHHHHHHHHHHHHH, JAG VET INTE HUR JAG SKA TOLKA DETTA!!!!

Anonym sa...

Hahahahahaa! Ja, mig lurade du totalt! Det var det första aprilskämtet (tror jag) som jag gick på idag! Kul!

Anonym sa...

Haha,det var ett bra aprilskämt! Blev allt lite orolig där ett tag,och undrade vem du skulle förära denna "vackra" skapelse. Sedan kom jag på att det var 1 april, och hoppades.........
/Mammis

Malin sa...

Hahahahaaa, du är så härlig!