söndag, oktober 18, 2009

Dagens sprattel

Hur man än springer så kommer man ju aldrig fram tillräckligt nära de där dinglande sakerna, men man måste ju försöka. Även om det nästan är lite genant när man blir påkommen...

Efter att ha jobbat sådär en lång stund blev lilla N jätteledsen. Och jättetrött. Nu sover hon tungt mot min bröstkorg, min vänstra arm värker av hennes tyngd och min högra arm är jättelång och bloggar för sig själv.

Jag fick lite sug skickad till mig per sms i går kväll så jag har lagt upp till helt nya minivantar, och de ska snart få följa med på en liten utflykt. Huruvida jag kommer sticka något är ju mycket osäkert, men man kan ju iaf inte gå naken på café.

1 kommentar:

Anonym sa...

Undra på om lilla N blev jättetrött efter ett sådant pass. Vem skulle inte bli det? :-)