tisdag, juli 10, 2007

Omorganisation?

Sitter här i vårt kombinerade arbetsrum/hobbyrum/bibliotek/linneförråd och klurar.


Jag kräks snart på tapeten. Inte för att jag tror att det skulle synas om jag gjorde det. Alltså, jag tycker inte så mycket om "svampade" tapeter. Speciellt inte om de har grön-orange-aprikosa bårder mitt på väggen.

Dessutom är rummet ganska övermöblerat med diverse mer eller mindre udda möbler.

Dessutom är det ganska många prylar som ska bo här. Det är mest pga mig. Jag har tyg. Jag har garn. Jag har pärlor. Och jag har verktyg och tillbehör och böcker och pärmar och tidningar och småsaker som hör ihop med det där. Dessutom har jag en massa jobb-pärmar och sådant eftersom man i brist på datorplats på jobbet ofta är tvungen att jobba hemma. Ja, och sedan har faktiskt sambon lite saker han också, men det är det lilla i jämförelse...

Det måste gå att fixa till här så det blir lite mer trivsamt. Surfade Flickr-bilder för inspiration. Om man söker på craft och room blir man både inspirerad, imponerad och...ibland nöjd med hur fint man har det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har just vinkat av E och Ulf. Vi har haft en underbar dag. Snart får jag täffa dig också! Härligt!

Anonym sa...

Har just varit hos S. HON har ett optimalt arbetsrum. Eller inte, för vävstolen fick ju inte plats... ;-)))