onsdag, februari 13, 2008

Onsdag

Dagen har bla innehållit:

* olustkänslor pga klagomål från grannar (Jo, vi har ju nämligen bla ovanan att på vårt golv, inte sväva en decimeter över det.)

* trädklättring

* soltankande (Åh, så mycket lättare livet känns när solen kikar fram!)

* förenklade hjärt-fjärilar

* diareé (inte min egen)
Idag var en bra dag på jobbet. Jag kom hem gladare än jag var när jag åkte dit. Och efter att ha pratat med andra i BR-föreningen så känns det lite bättre med grannproblemen också.
Nu ska jag och ta en varm dusch innan jag intar soffan tillsammans med halsduken:

2 kommentarer:

Katarina sa...

Så trist med gnälliga grannar. Hoppas att det ordnar sig.
Vilken tur att man kan trösta sig med en stickning när det är motigt...

Inger sa...

Oj då,tassar ni inte på tå.Det kan inte vara lätt med grannar som alltid måste ha något att klaga på.Tänk då den dag dessa grannar bor granne med en kolikbaby.Då ringer de väl polisen.