torsdag, februari 14, 2008

Hjärtan alla dagar!

Jag tycker det är mycket mysigare att få och att ge kärlek spontant istället för på beställning. Därför är jag inte så där fasligt mycket för det här med Alla hjärtans dag...iaf inte den där påtvingade presentdelen av det.

Men, idag när jag hade ett ärende på stan tänkte jag på Mia Törnbloms fråga "Vem är den viktigaste personen i ditt liv?" och kom alltså hem med en liten gottepåse.

Mumsmums..

En liten 50g:s härva grönt Visjögarn, bara till mig själv. Det ska bli en halv badmössa eller en halv dragspelsbasker.

Nu ska jag gå och laga middag åt den näst viktigaste personen i mitt liv!

Hoppas ni har och har haft en fin dag allesammans!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som helt rätt prioriteringar tycker jag!

Snygg färg också! ;)

Strumpstickan sa...

Underbar grön nyans:)

Kristina sa...

Bra val.

Anonym sa...

Because you´re worth it!

Linda sa...

Vad du gjorde rätt i att prioritera och belöna dig själv =). Jag har Mia Törnbloms bok "En härlig bok". I den står det kloka ord för varje dag på året. På den 14 februari står det "Älska dig själv också"....