måndag, februari 11, 2008

Måndag

Jag har huvudet fullt av gult dagissnor så ikväll blir det ingen körsång för mig. Inte heller kommer jag igång med träningen när jag åker på infektioner så här. Det är irriterande eftersom både kören och gympan är sådant som får mig att må bra! Endorfiner, ni vet!

Nåväl. Jag är åtminstone fortfarande lite hög av känslan att ha fått min tröja klar. Jag har just tvättat den och är nyfiken på vad det gör med formen...
Ikväll ska jag sticka lite halsduk igen. Kanske blir den klar till Alla hjärtans dag på torsdag?
Tänk att det är nästan ett år sedan förra! Och snart ett år sedan jag for till Stockholm med en finne på halsen. Numera har jag ingen finne på halsen, utan en närking. Och det känns bara bra!!

1 kommentar:

Strumpstickan sa...

Den blev jättesnygg!