onsdag, mars 05, 2008

FO

Det blev en kjol iaf! Mycket skön, men nästa gång ska jag nog göra resåren någon cm kortare, och kanske antingen sy de sista centimetrarna av sidsömmarna lite mer rakt, eller klocka hela kjolen lite mer.

Det är svårt att fota sig själv (iaf om man vill att själva kjolen man har på sig ska komma med). Kjolen ser ut att "stå för sig själv" på bilden. Jag tycker det är lite bättre fall i den i verkligheten.

Mest nöjd är jag iaf med att jag fick fram symaskinen en stund! Det var kul!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så fin kjolen blev, och så himla snabb du var! Fantastiskt bra jobbat!

Inger sa...

Snyggt!Undrar just när jag ska komma så långt.Måste nog röja arbetsbordet först och det har jag tänkt göra lääääänge.

Eva i Halmstad sa...

Kjolen blev fin, tyget är så vackert.
Eva.

Anonym sa...

Snyggt!

Var det trikåtyg sa du? Jag var nog blind i lördags.

Strumpstickan sa...

Snyggt!

Nina BF sa...

Snygg kjol och bra fall i den!