torsdag, maj 01, 2008

Jobbigheter och trevligheter

Hoppas ni hade en fin valborgsmässoafton! Min dag var inte så kul, men min kväll blev desto trevligare.

Det visade sig igår att det blivit något missförstånd inför höstens jobb och att jag inte alls haft något val att göra. Så jag som trodde att jag hade bestämt mig, och att det var klart, fick veta att jag inte hade något att varken tacka ja eller nej till. Ganska dum kände jag mig. Och ganska besviken blev jag.

Men till kvällen så åkte jag hem till E och U och fick vara med på vårens grillpremiär. Mycket gott, både för gom och själ! Och sticka fick jag också, så snart är framstycke nummer två klart!
Idag har min krånglande rygg hindrat mig från att hjälpa en annan vän med sin flytt. Så, jag pillar lite här hemma och sedan tänkte jag nysta upp resten av koftgarnet så att jag är redo för ärmarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

... och så slår det mej igen så himla behändigt det är med Denisestickor!

Hoppas du får en bra dag, jag ska strax till jobbet.

kram !

Anonym sa...

Hoppas att det ordnar sug med jobbet ! Förstår din besvikelse.

Kristina sa...

nejmen, vad sjutton. Hur gick detta till?

kram!