måndag, oktober 16, 2006

Nya projekt!

Igår började jag på en turkos socka till och kom i alla fall till själva mönsterpartiet. Och idag innan jobbet hann jag precis lägga upp till en fuskpolo av något slag i det härliga anoragarnet Sjönäs från Sjönäs Ull och Angora. Åh, så mjukt och lyxig det kändes. Längtade under dagen efter att få fortsätta sticka, och nu har jag hunnit jag några varv till.



Måste strax fortsätta, för det var så härligt, men först en liten lista:

Saker jag mår bra av:
Sticka i mjuuuukt angoragarn.
Sjunga i min kör.
Kramar! (Mer gos åt folket!)
Skratt!
Varma människor som delar med sig av sig själva.
En god macka och en god kopp te. Det är det dags för nu! :)

5 kommentarer:

Désirée sa...

Bra!
jag lägger en sak till listan:
Läsa frökens nya inlägg!
KRAMAR

Lía sa...

Jag vill din socka!

Lía sa...

I realized I made a mistake, I'll try again:
Jag tilltalar din socka.

Better now? I think I have to study a lot already ;)

Fröken Fräken sa...

Lia, you are doing fine! I understand what you mean, and that is what is most important, right?! I think it´s great that you are trying på learn Swedish even though it´s a tricky language.

Lía sa...

I'm having so much fun learning english and I have a very good fröken ;)