lördag, oktober 07, 2006

Varför är jag inte rosa?

Jag är inte en rosa människa, så därför tyckte jag det var lite tokigt att ha en rosa blogg. Tänkte jag skulle måla om lite här och sätta upp lite fräscha tapeter i Fröken-färger, liksom. Göra bloggen lite mer personlig.

Nu, många timmar senare är allt en enda röra av gråa rutor, vinröda avsnitt, och en och annan snygg petrolfärgad kant... Ja, inte blev det som jag tänkte mig alltså. Men kanske blev det personligt ändå, det är nog sådan jag är: en enda röra av olika delar, somliga snygga och välplanerade, andra grälla och oberäknliga, och återigen andra bitar är dolda, men tittar fram ibland när man minst anar det.

Nåväl. Tur man har smarta vänner! På order av Nikka mumsar jag just nu äpplen medan hon försöker dissekera min blogg-template och hitta problemen åt mig.

6 kommentarer:

Stickorren sa...

underbart att ha såna vänner!

Ullin sa...

Halva nöjet är vägen till målet - du verkar ha haft en kreativ lördag. Blått är snyggt!

Désirée sa...

Naturligtvis blev det blå! :))

Désirée sa...

Där ser man, vissa roar sig på Ikano-huset medan vi andra MÅSTE polera golvet!

Anonym sa...

Det är ju jättesnyggt ju!

Den där glass-struten var himla fyndig och frökenaktig! ;-)

Stickorren sa...

Glassen gillar jag! Sen är jag ju själv blå så det tycker jag är en fin färg!