söndag, oktober 08, 2006

Out of control?

Bara fyra WIP (Work In Progress) är E:s regel. Det fick mig att börja tänka efter. Och räkna efter. Oj! Har jag börjat tappa kontrollen?

Mina WIPar:
Diagonalhalsduk
Halsduk i Järbo Struktur
Brun tumvante nr 2
Vågiga sockor, en avslutad, en ej påbörjad
Katt, det återstår öron, ben och svans för att det ska bli en hel varelse

Gömda, glömda eller tillfälligt förträngda:
Virkad rosa akrylsjal. Återstår några få maskor, samt att knyta fast fransarna.
Brunt gaffelvirkningsprojekt avsett att bli ett skärp.
Håriga, tjocka Rob Roy-sjalen. Klar men måste få en massa trådar fästa, samt blockas.

Verkligen helt totalt förträngda:
Ingen aning. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja... sen min kära U spred ryktet om att jag säkert had eminst 50 WIP så kände jag att det måste man göra nåt åt. Och det är bra för göra-klart-moralen. Om man nu ska ha sån.

Anonym sa...

Jag vill se den på bild!

Kram och tack för alla skratt man får i ditt sällskap!