söndag, november 26, 2006

FO!

Svårt att fota, som så ofta, men tills vidare får den här bilden duga.
Jag har pressat lite lätt på halsduken från avigsidan eftersom den gärna vill dra ihop sig lite. Att den gör det är dock något jag kommer få leva med eftersom jag stickat den i ett bomull/akryl-garn (Järbo struktur). Min hals vill nämligen inte leva med en halsduk i ull. Jag ser dock fram emot att få se det här mönstret uppstickat i något annat garn, av någon med en helt annan hals.

Jag har redan lagt upp till en ny halsduk, i samma garn, men annan färg, som min mor ska få. Samma mor bjöd på mumsig mat i går. Vad sägs om det här grönsaksfatet tex?

1 kommentar:

Inger sa...

ser inte alls dumt ut.Känns mycket bättre efter att ha ätit något sådant än efter allt godis jag lyckats stoppa i mig igår och idag.