söndag, januari 28, 2007

Söndag

I går var jag iväg och stickade tillsammans med goda vänner, och fick då socka nr 1 klar, samt nr 2 påbörjad. Testade att göra tåavslutningen i fom av en sk. "stjärntå" bara för att variera mig lite. Det var ju löjligt enkelt!! Och faktiskt inte oskönt på foten heller. Så, nu har jag lärt mig något igen!
Nu är det ju faktiskt vinter ute så det känns lite extra roligt att sticka sockar igen!
Fast, det här var allt en ganska trevlig sockstickning det också...

Dagens planer (mest för att sammanfatta för mig själv) är:
Tvätta
Läsa några kapitel i en kursbok som VERKLIGEN inte varit upphetsande hittills.
Skrubba diskbänk och vask i köket
Sortera och rensa i skafferiet
Slå in present till en nyfödd bebis, samt posta den
Kanske, kanske gå och gympa om kroppen vill vara med

Men jag vill STICKA också!

1 kommentar:

Lía sa...

oh! such a cute sock!! I usually don't like pinks too much, but I love yours though ;)